Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Σ΄ευχαριστώ ω Βενιζέλε!

Η προχτεσινή Βουλή ήταν ένα τεράστιο πολιτικό σχολείο. Εδειξε ανάγλυφα το πως ένα ικανός, καλά εκπαιδευμένος και ευφυής άνθρωπος μπορεί να εκπέσει σε επίπεδα εξευτελισμού και αυτοακύρωσης. Επέλεξε να δέσει την πολιτική του ανέλιξη στο άρμα πολιτικών και δυνάμεων άγριων , αντικοινωνικών, ακραία άδικων και οπισθοδρομικών. Και κατάντησε να ρίχνει τη συζήτηση για ένα θέμα στο οποίο ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ  εμπλέκεται σε επίπεδα φθηνού πεζοδρομίου. Κρίση αδικαίωτου μεγαλείου, ατεκμηρίωτη εγωπάθεια και αισθήμα απώλειας της αυτο-προδιαγεγραμμένης "μοίρας" να ηγεμονεύσει.Σε ένα μίγμα όπου η εμπάθεια ξεχείλιζε, η αμηχανία γινόταν λύσσα, ο φόβος οδηγούσε σε παραλήρημα και σε απλες απλούστατες κουταμάρες του τύπου "κράτησα αντίγραφα των σχεδίων Εθνικής Αμυνας"  ή "εσύ θα μου πεις για διαπραγματευση με τον Σοιμπλε"; Κι ολα αυτά σε ψυχολογικό φόντο "εχω λερωμένη την φωλιά μου" , "γαμώ το με πιάσανε, καταστράφηκα" . "Λογικά" λοιπόν έσπρωχνε απεγνωσμένα τη συζήτηση στην άσαρκη προσωπική κόντρα με ύφος "ξερεις ποιός είμαι ΄γω ρε" και σε επίπεδο "εγω έχω μεγαλύτερο τσουτσουνάκι απο σένα".
Ο "χαρισματικός" τσαλακώθηκε όπως ακριβώς τσαλάκωσε μια λίστα λεφτάδων του συγκροτήματος "χρήμα- πολιτικοί- μίντια".
Ευάγγελε Βενιζελε σε ευχαριστούμε για το δωρεάν πολιτικό μάθημα. Πλήγωσες ασφαλώς καίρια όσους απο υποστηρικτές ή θαυμαστές σου θέλουν να διατηρούν την ευθυκρισία τους, αλλά απάλλαξες την Ελλάδα απο ένα υπόδειγμα πολιτικού που την σκοτώνει: Ικανού ίσως σε επίπεδο περιεχομένου ενός βιογραφικού πλήν όμως ολίγιστου σε επίπεδο περιεχομένου πολιτικής: Οσφυοκάμπτη, κωλοτουμπίστα, λυσσασμένου για εξουσία, δίγλωσσου τελικά  αφιλότιμου. Τι κι αν είχες προσόντα; Τι κι αν ήσουν"γάτα"; 

Σήμερα λεβαλες το εαυτό σου στη χορεία των κολοσσών (και των απόψεων...) τύπου Αδωνι και ...Ταμήλου. Να είσαι καλά και να χαίρεσαι (όσο υπάχρουν...) τα πρωτοσέλιδα που σε αποθεώνουν. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου